Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Jag säger bara PETER JÖBACK!

Av M K - 8 september 2013 21:01

Jag vet inte varför jag inte blir färdig att skriva. Jag gillar det och jag har SÅ fantastiskt mycket att berätta :)

Denna sommaren har varit full av underbara upplevelser och glada minnen. Jag måste börja någonstanns. Jag kommer inte ihåg om jag skrivit om att nu är det sonen som är i USA och jobba som aupair. Vi började semesterns första dag med att åka till Göteborg och titta och lyssna på Robbie Williams. Hellt underbart!

Sedan forsatte vi till Jönköping för att ha det supermysigt med dottern som stannat där för sommarjobb.

Vi bestämde att vi varje dag under hela semestern skulle ta en bild stanna till och njuta av just det tillfället. Det finns mycket man kan glädjas åt. Behöver inte vara speciellt mycket eller stora saker. Att få krama och pussa om sina barn är en sådan speciell händelse <3

MEN vi var även i New York :) Vi hade bestämt att när vi nu är i New York samtidigt som Peter Jöback spelar Phantom of the opera så bara MÅSTE vi se den. Vi kom fram till att får man en huvudroll på Broadway i New York DÅ är man inte dålig :) . Vi stod utanför i kö i ett fruktansvärt regnväder i början av augusti men det var det värt. Jag kan bara säga att vi blev absolut inte besvikna :) När den kvinnliga huvudrollsinnehavaren kom upp på scenen var applåderna höga och jag och min man tyckte att han får nog vara nöjd om han får lika mycket. När Peter Jöback sedan kom in så var det inga gränser! Stående ovationer!!! Jag fick rys i hela kroppen, tårarna rann och jag kände mej stolt över att vara Svensk (även om ingen visste det ;) ) Jag tittar på min man som också står och torkar tårarna :) Jag vet inte riktigt hur vi tar oss till hotellet. Det känns som vi liksom bara svävar fram :) 

Kram alla fina människor där ute. Jag återkommer med mina upplevelser i sommar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M K - 27 oktober 2013 19:01

Varför skriver jag inte oftare!? Jag har ju faktiskt många trevliga upplevelser att berätta om men just nu så var det ett program på tv som gör mej lite fundersam. Just detta program handlade om scientologi men jag har lite svårt för att förstå relig...

Av M K - 8 maj 2013 20:54

Ok. Nu har han åkt. Trodde det skulle bli lite lättare. Att jag liksom var lite van. Men det smärtar oerhört. Det gör så ont i hjärtat så det känns som det ska brista. När man kramar om sitt barn, snusar lite på det och vill minnas doften sedan vin...

Av M K - 26 april 2013 11:10

Va fan håller jag på med. Får värsta gråtanfall för att grannarnas tupp och höns kommer in på min trädgård. Jag vet att det varit ganska mycket men inte som innan SÅ vad fan håller jag på med. Ryck upp dej! Visst känns det att sonen ska iväg snart, v...

Av M K - 25 april 2013 12:31

Slutade min häktiska dag med att ta mig till Kyrkan i vår lilla by där en kosert till förmån för Världsnaturfonden ordnats av musikaliska ortsbo. Helt underbart att få sjunka ner i bänken, luta sig tillbaka, njuta till fullo, varva ner och dessutom...

Av M K - 24 april 2013 09:48

Jag har lärt mig något nytt även denna vecka. Man bör inte tala i telefon och framförallt inte sms:a när man kör bil det är absolut en sak som är säker    MEN jag avråder även detta när man är ute och går. I allafall i min ålder    Jag trodde a...

Skapa flashcards