Alla inlägg under juni 2012

Av M K - 11 juni 2012 08:01

I helgen har vi varit iväg och shoppat lite.

Eftersom vi ska på lyxkryssning senare i sommar så ville jag ha lite nya kläder. Om man inte är pinnsmal så är det inte särskilt roligt.

Tacka vet jag Lane Bryant i USA. I Rino fanns en av dessa fantastisk affärer för lite större kvinnor. Personalen var runda, skyltdockorna lika så, lite större plats i provrummen och dessutom behaglig belysning så man kände sig riktigt vacker när man provade kläder och inte som en stor klump som inte är välkommen i denna värld. Även om jag springer, går, step up:ar, zumbar, spelar golf mm. mm. så är det sådan här jag är  


Tänk om man kunde varit fotomodell för lite runda kvinnor så hade man inte hela tiden behövt kämpa mot sin vikt utan kunnat vara nöjd och glad och dessutom tjänat pengar på att se ut som man gör. Det finns många söta, vackra runda kvinnor och enligt många i min omgivning så tillhör jag faktiskt en av dem. Vad skönt det kändes att skriva det   

Ha en riktigt bra dag där ute så hörs vi   

Av M K - 8 juni 2012 20:56

Ojojoj! Tittar på programmet "Eighties" på SVT1. Var det bra eller var det bra   

Ovido - Quiz & Flashcards