Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Vem ska man tro på, tro på, tro på när...

Av M K - 7 oktober 2012 20:24

Jag håller med Thomas Di Leva  "Vem ska man tro på, tro på tro på när..."

Hörde på nyheterna härom dagen om huruvida den sänkta momsen hade gjort att det blev fler anställda inom restaurang branschen eller inte.

Våra älskade politiker som ska styra vårt land tolkar såklart på det sättet som låter bäst för dem. Ena sidan sa att det hade ökat med en viss procent medan andra sidan menade att det hade minskat.

Sanningen var den att det inte hade hänt ett skit, rent ut sagt. Hur i all världen ska man veta vilka man kan lite på, välja och därmed låta styra vårt land!?   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M K - 27 oktober 2013 19:01

Varför skriver jag inte oftare!? Jag har ju faktiskt många trevliga upplevelser att berätta om men just nu så var det ett program på tv som gör mej lite fundersam. Just detta program handlade om scientologi men jag har lite svårt för att förstå relig...

Av M K - 8 september 2013 21:01

Jag vet inte varför jag inte blir färdig att skriva. Jag gillar det och jag har SÅ fantastiskt mycket att berätta :) Denna sommaren har varit full av underbara upplevelser och glada minnen. Jag måste börja någonstanns. Jag kommer inte ihåg om jag s...

Av M K - 8 maj 2013 20:54

Ok. Nu har han åkt. Trodde det skulle bli lite lättare. Att jag liksom var lite van. Men det smärtar oerhört. Det gör så ont i hjärtat så det känns som det ska brista. När man kramar om sitt barn, snusar lite på det och vill minnas doften sedan vin...

Av M K - 26 april 2013 11:10

Va fan håller jag på med. Får värsta gråtanfall för att grannarnas tupp och höns kommer in på min trädgård. Jag vet att det varit ganska mycket men inte som innan SÅ vad fan håller jag på med. Ryck upp dej! Visst känns det att sonen ska iväg snart, v...

Av M K - 25 april 2013 12:31

Slutade min häktiska dag med att ta mig till Kyrkan i vår lilla by där en kosert till förmån för Världsnaturfonden ordnats av musikaliska ortsbo. Helt underbart att få sjunka ner i bänken, luta sig tillbaka, njuta till fullo, varva ner och dessutom...

Ovido - Quiz & Flashcards