Alla inlägg den 31 juli 2012

Av M K - 31 juli 2012 09:22

Som sagt, jag är djävulskt sugen på att söka till Biggest loser 2012. Jag har varit inne på sidan och börjat skriva men sedan gått ur.

För det första så vet jag inte hur jag skulle kunna stänga min lilla firma i 10 veckor om man nu blir kvar så länge, för det andra.......det finns nog inga fler anledningar.

Tänk vad kul det hade varit att få läkarundersökning, proffsiga tränare och matkunnigt folk som talar om vad jag gör för fel. Har varit med i viktklubben i snart 1 år och inte gått ner någonting. Även under de stunder jag skött mej väl händer inte mycket.

Nu vet jag inte om Mårten Nylen ska vara tränare denna gången också men om så är fallet hade det varit lite kul för jag kommer från samma lilla by som honom och hade därmed haft en jätte press på mej från hela byn och förhoppningsvis även hjälp om jag hade åkt ut tidigt och kanske är det det jag behöver   .

Men det får vi aldrig reda på för jag kommer aldrig till att kunna söka. Jag får hitta på något annat, typ som att programmera om min hjärna eller något   .

Vi hörs. Kramisar   

Ovido - Quiz & Flashcards