Alla inlägg den 20 september 2011

Av M K - 20 september 2011 08:00

Igår bestämde jag mej.

Jag går med i Aftonbladets viktklubb.

Inte för att jag känner mej fet och ful.

Vi hade klassträff i lördags och jag var inte den enda som lagt på mej och jag känner mej vacker och ganska söt i ansiktet, men det är ju inte speciellt hälsosamt att gå runt med nästan 40 kg övervikt.

Visst, jag tränar ganska mycket och folk i min omgivning tycker inte att jag ser ut att ha så mycket extra kilon för jag jag har inget i ansiktet och väldigt smala armar och underben och det är väl det som syns, kanske. Men nu är fallet så att jag har dessa kilon att dra runt på och jag blir ju inte yngre, sägs det :)

Ska bli spännande att följa utvecklingen. Har inte hunnit kolla igenom allt men det känns som en bra sida till ett vettigt pris.

Nu kör vi!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards