Alla inlägg den 23 maj 2012

Av M K - 23 maj 2012 07:40

Satt igår och tittade på Nyhetsmorgon, som jag gör varje morgon när jag äter frukost för man känner sig inte så ensam då  

Då berättar Jesper Lissmark Hult att han ska cykla genom hela Europa på enhjuling för Friends. Han ska även dela ut gratis kramar. Det finns många där ute som behöver en go´kram 

Jätte fint tycker jag men samtidigt är det för jävligt att det ska behöva uppmärksammas över huvud taget, det här med mobbing alltså!

Att vi inte ska få vara oss själva utan måste vara "normala" vad nu det är!? Och vem bestämmer det!? 

Jag kan inte säga att jag blev mobbad som barn men det var alltid någon som måste tala om, kommentera eller säga något elakt om mina ögon. Jag har nämligen ett blått och ett brunt öga. Som sagt varför kan man inte få vara som man är så länge man inte gör någon annan illa!?

Fy, usch för människor som måste vara elaka  .  Jag har alltid talat om för mina barn att de människor som håller på så, mår inte bra själva men det är såklart inte ok att bära sig illa åt mot andra för det. Men jag är fortfarande övertygad över att det är så och då är det lättare att ta sig igenom vissa händelser, iallafall som vuxen. Är såklart inte lika lätt när man är ungdom men håll ut det blir alltid bra till slut   .

Jag önskar Jesper LYCKA TILL! Och cykla försiktigt och var rädd om dej och din kompis.

Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards