Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av M K - 12 augusti 2011 12:08

Jaha, då har man gått och blivit med blogg!

Jag hade tänkt att heta "I huvudet på en medelålders kvinna" men det blev alldelses för långt så det får bli så här.

Jag skulle kunna skriva om väldigt mycket saker som jag är intresserad av och håller på med. Kanske egenligen som väldigt många svenskar, tex  viktproblem fastän jag gillar att träna, vin och god mat, resor, nybörjar golfare, eget litet företag, hur man får pengar att räcka, qi gong och meditation ja listan kan nog bli ganska lång. Förmodligen kommer det fram senare i bloggen.

Men just nu behöver jag bara någonstans att skriva av mej på, känns som jag håller på att tappa kontrollen, glädjen ja allt över mej själv. Samtidigt som jag tycker att jag inte har rätt att känna så här. Borde vara hur lycklig som helst. Om det beror på begynnande klimakteriproblem eller av allt som hänt eller en blandning vet jag inte.

 Det blir för långt om jag tar allt på en gång så jag tror jag slutar här och återkommer i morgon. Jag måste hitta tillbaka till mitt glada spralliga jag!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards